Mudo Best Of The Fest - Yarışanda Kazanıyor Paylaşanda

Geçtiğimiz günlerde İstanbul  etabına katıldığım Fanta Gençlik Festivali alanında bulunan Mudo Consept' in giyim markası Mudo FTS64 tırını festival alanında görünce tüm dünyamı unuttum :) Birbirinden renkli ve güzel kıyafetlerden hangisini denesemde ve hangisini %50 indirimli alsam diye düşünürken elinde mikrofonla konuşan çılgın adam "Festivalin En Çılgınını Seçiyoruz" diye bağırınca!!! Kimse benden daha deli ve çılgın olamaz dedim ve elime geçirdiğim ilk erkek kıyafetleri ile sahneye fırlayı verdim. Tabi ondan sonrasını ne siz sorun nede ben söyleyeyim :) 

Sonradan öğrendim ki sahneye çıkanların fotoğrafını çekip Mudo FTS64 Facebook sayfasında yarışma düzenliyorlarmış ve kazananlara hediyeleri varmış. Hediye mi ? Hem çılgınlık hemde hediye !!! Anlıyacağınız Mudo tam benlik bir yarışma düzenlemiş :) Festivalde tüm kurtlarımı döktükten ve Tarkan diye bağıra bağıra ses tellerimin canına okuduktan sonra ertesi gün yarışma heyecanı ile fırladım yataktan ve hemen Mudo FTS64 Facebook sayfasına daldım. Birde baktımki fotoğraflar yayınlanmış bile ve ben "tam bir erkek güzeli" olarak oradayım :)

Kendi fotoğrafımı gördüğüm anda yarışma heyecanı ile sarıldım telefona ama arkadaşlara kısık sesle derdimi anlatmaya ne hacet! ilk telefondan sonra daldım hemen Facebook, Twitter, Messenger ve SMS ile yazışmaya. Tüm dünyaya duyurmalıydım sesimi ve ben kazanmalıydım bu yarışmayı :) Sağolsunlar kime yazdıysam bana destek olun diye hiçbir dostum, arkadaşım, akrabam ve onların yakınları geri çevirmediler beni. Velhasıl kelam İstanbul birincisi olarak çıktım ve Best Of The Best yarışmasına katılmaya hak kazandım. Adı üstünde en iyilerin en iyisinin seçileceği bu yarışma çok çekişmeli geçiyor. Bu fasılda siz değerli takipçilerimden beklediğim tek şey bana destek olmanız. Bunun için yapmanız gerekenleri aşağıdaki hazırladığım fotoğrafta anlatmaya çalıştım. Destek veren tüm takipçilerime şimdiden çok ama çok teşekkür ederim :)

Destek olabileceğiniz fotoğrafımın olduğu link : http://apps.akampus.com/fts64/best-detay/?g=1247


Ayrıca Yarışmadaki fotoğrafları paylaşan her 250. kişiye Mudo Hediye Çeki ve en çok paylaşım yapan ilk 10 kişiye de Philips Kulaklık hediye. Umarım destek olan takipçilerimden kazanan çok olur  ;)

0 Response to "Mudo Best Of The Fest - Yarışanda Kazanıyor Paylaşanda"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme