Yoruldum...

Daha bu sabah dediler gözlerimin içine bakarak:
- Abi yaşına göre sen çok çökmüşsün!!!
Sustum ilk önce birşey diyemedim. Bir müddet sessizlikten sonra
-'Hayat' dedim. Yoruyor insanı...

Evet hayat çok yoruyor insanı eğer sen kendini herşeye göğüs gerebilen taş gibi bir adam zannedersen.
Evet hayat çok yoruyor insanı sen kendinden çok bir başkalarının iyi olması için çabalarsan.
Evet hayat çok yoruyor insanı başkalarını kırmak yerine hep içine atıp kendini zedelersen.
Evet hayat çok yoruyor insanı hayatta birşeyleri değiştirmek için çok çaba gösterip değiştiremezsen.
Evet hayat çok yoruyor insanı başkalarını mutlu ederken sende mutlu olursun zannedersen.
Evet hayat çok yoruyor insanı hayata göre yaşamak yerine kendine göre hayatı şekillendirmeye çalışırsan.
Evet hayat çok yoruyor insanı...

İsterdim çöktüm ama yıkılmadım ayaktayım demeyi ama neye çare? Hangi çökmüş bina bir zaman sonra yıkılmadı ki?

0 Response to "Yoruldum..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme