Sıkıldım

Bıktım yemin ederim çok kötü bıktım hep aynı şeyleri söylemekten ama bi türlü analatamamaktan ve anlaşılamamaktan bıktım. dönüp duruyoruz ve hep aynı yere geliyoruz. ugrasıyorum didiniyorum düzelir diyorum ama yok düzelmiyor ben düzeldi sanıyorum ama yine eğriliyor. haykırmak istiyorum daha ne yapacağım diye ama biliyorum cevap gelmeyecek haykıramıyorum. Neden insan her söyleneni ters anlar. düz anlaması için tersmi soylemek lazım yoksa ters mi davranmak lazım? sıkıldım arkadaşım sıkıldım laf söylemekten anlatmaya çalışmaktan sıkıldım. Anla artık dünya fani herşey gelip geçici o yuzden yaptıgın iyilik kalır sadece arkanda. hiç beklemediğin bir anda çekip gidersin fani dünyadan o zaman konuşurlar arkandan.
Konuşmak kolay anlatmak zor herzaman. Nede olsa soylediklerin karşındakinin anladığı kadardır sen durma yırtın birşeyler anlatacağım diye. ben sana birşeyler soylediğimde hep tersten anladın hep madalyonun karanlık ters yuzune baktın. Şimdi anlıyorum ki Hayat arkadaşım terslik bende değil sende. Ben dedikçe şu iğneyi birazda kendine batır diye anlamadın be aşkım ayda ben anlatamadım hep çuvaldızı kana buladın.

Yeter artık yeter canım anla artık çok canım acıdı ve acıyor. Doğrudur sesim çıkmıyor göz yaşım akmıyor. çünkü içim kanıyor ve akan içeri akıyor.  Ama yeter benim sabrımında sınırı var zorlama beni artık çünkü artık bende UĞRAŞAMAYACAĞIM!!!

3 Response to "Sıkıldım"

  1. Bir Kadın says:

    Sevgili Yücel,
    Hayat arkadasinin hep dediklerini ters anlamis olmasi cok yorucu buna eminim. Ama kimse durduk yere ters anlamak istemez. Anlatirken belki biraz öfkelisindir. Senden ürküyordur sevgilin. Güven duyamıyordur sevgine. Bazen anlatmak değil bir bakış yeter. O kadar yırtınmaya gerek yok. Sadece biraz sabret eğer değeceğini düşünüyorsan. Sıcacık sağlam bir bakış ve sevgi. Kadınlar sanki sevgiye susamış gibi. En sevişkeni bile sevgili kollarindaki huzura muhtaç buna eminim. Yaratılışı duygusal olan kadınlar da bazen sizlerin bu hallerinden bıkıyor. Eğer bir kadın seviyorsa o erkeği her haliyle sever. Akılcı ve mantıklı bir şekilde sevgiyi anlatmak bir kadın için bir şey ifade etmez. Sadece minicik bir sevgi. İçinizden ona akan sevgi... Kadın bunu görmek ister. Çoğu erkeğe göre uzun uzun konuşup sevgilini mantığa davet etmek isteyebilirsin. Hangi kadın isterki hem de sevginden emin değilken boyle uzun mantıklı konuşmaları. Demen gereken şu" hayatım, benzer durumları daha önce de yaşadık ama ben seni sandığından çok daha derin bir hisle seviyorum. Senin üzgün bir ifaden içimi kemiriyor. Halbuki gülen yüzün seni sen yağan şey. Orda yeni bir sen buluyorum. Hırçınlığını, kıskançlığını, öfkeni anlıyorum. bazen ben de benzer duygular içinde buluyorum kendimi. Bu tarz davranışları hepimiz gösterebiliriz. Hiç bir şey sorun değil. Bana gülmeyen yüzün bile. Ama seni seven adama haksızlık etme. Belki zamanında bir şeyleri kaçırdım. Olması gerekenler istediğimiz gibi olmadı ama unutmaki istemediğimden değil. Gururum bazen öne çıktı, bazen sana aşık olmaktan, senin için çıldırmaktan korktum. biliyordum ki istediğin ufak şeyleri yapsam gözünde biraz basit kalacaktım. Ben senin için en akılcı ve mantıklı olmalıydım. Sırf sen istiyorsun diye süpriz yapmamalıydım. Bu benim yaratılışıma aykırı olurdu. ben seni kendimi silmek istemediğim için üzdüm. Oturmayan taşlar yüzünden şimdi her dediğim senin için ters ve yalan. Bunu kırmaya birlikte uğraşmalıyız."

    Evet ben de bir paranoyağım. Sevgilimin geçmiş sevdikleri üzerine kalbimde hala bir acı var. Benim de içim acıyor. Bu acılar ancak sevgini göstererek, bencil olmayan bir sevgiyle olabilir. Karşılıksız hiç birşey beklemeden. Herkesin sabır sınırları var. Eminim bunları sana hissettiren kadın da sabrediyordur. Ama sorunu çıkaran o olduğu için n e zaman ve nasıl bu dertlerin biteceğini biliyordur. Sen bu belirsizlik içinde tutsak hisssediyor olmalısın kendini. Eğer sevgi varsa biraz daha sabret. Herşeyi ters anlamak demek sevginden emin olmaya çalışmak demek. Ne kadar ters anlıyorsa o kadar derinden yaralanmış senin tarafından ve başkaları tarafından. tabi kendimden yazıyorum bunları. Erkekler bir çok feragatı ve iyiliği sonrasında kadının kafasına rahatça ilştirebilmek, ben erdemliyim sen fesatsın diyebilmek için yapıyor sanki. O sabır 10 maddelik fedakarlığa katlanıyor ve didiniyorsa 11. madde de artık karşı tarafı suçlamaya dönüşebiliyor.

    Bir Kadın says:

    Erkekler ve muhabbetleri. Kadınların tanıdığı pek düzgün erkek yok. Mantık engeline takılmışsınız diye düşünüyorum tıpkı bizim duygu sellerimiz gibi. İki farklı yaratılış tabiki birbirimizi yanlış anlayabiliriz. Eminim Yücel sen ve sevgilin arasında hem güzel bir uyum hem de büyük bir zıtlık vardır. Hayat arkadaşım demişsin, evlenmiş olmana da inanmıyrsundur eminim. Sen pek evlenecek adam değildin belki de. Kuyruğu kadına kaptıracak adam değildin. Sen çılgındın asi ve heyecanlıydın başına buyruktun neşe ve enerji doluydun... Sonra bir gün onu gördün. Bu öyle şairane bir karşılaşma değildi. Belki çarpışıp düşen dosyalarını toplamasına yardım etmedin. ya da geceler boyu onu düşünüp hayalini kurmadın. Yakınlık gösterdin ve bir anda sevgili oluverdiniz öpüştünüz ve yatmak için sabırsızlandın. Ama kadın bunlardan biraz habersiz ve dışarıda. sEN onla ilgili hislerini ilk farkettiğin anda eski ilişkilerden arınmış onlara o hatalara asla benzemeyen bir ilişki için kendini zorladın. İlk zamanlar onun dediklerini yapmamak, onla zaman geçiricem diye çırpınmamak gibi belki. O da eski ilişkilerden sonra oh güzel günlerimi sevgi dolu, hayranlık dolu, aşk dolu bie kalple geçireceğini kurdu. Sonra ne oldu? Sen eski hataları - eski kötü kişiliğini ve eski kötü sevgili tavırlarını ona göstermemek için durumların üzerine gittin. Önceden ben böyle bir adamdım. Sevgilinin peşinde deli divane bi çare koşar ağlardım dedin. Anlattın. Kendini eskilere ifade edememiş olmanın ve süper aşkları kaçırmış olmanın hıncıyla onu da asla film gibi bir aşk yaşayamayacağına, asla eskisi gibi bir aşık olmayacağına, istediklerini sadece mantıklıysa yapacağına ve karşılığında takdirini kazanması gerektiğine hazırladın. O kadın ne hissederek başladı acaba. Artık uğraşamıycam ne demek? hani siz süper akılcı, mantıklı, eli iş tutan, becerikli, yakışıklı, çekici, kendine güvenli adam değil miydiniz? O akılcı adam acaba ne hesaplar peşindeki kadının bu hırçınlığını onun akıl sağlığına bağladı.

    Bir Kadın says:

    Ey adam halkı. O kadar mantıklısınız ki sabrımızı taşırıyorsunuz. İçimizden ağlarken mantık kusmak geliyor. Siz kalpleri akıllarının bir bölmesinde kalan adamlar sadece kan pompalamıyor değil mi kalpleriniz? Siz ağlamazsınız. İçinize atarsınız ulan bir kere ağlasan belki kadın yaptıklarına, düşündüklerine pişman olacak. Ama ağlasanız bile ulan ben bu karıylaniye evlenip hayatımın baharında hayatıma sıçma akılsızlığını yaptım. Ben kime ne yaptım da bunları çekiyorum?" diye ağlarsınız. Acaba söylediklerini tersten anlyan hayat arkadaşın çok mu bayılıyor bu durumları yaşamaya. Evet sana göre bayılıyordur. Üüzülüp, ağlamaya, ters anlamaya, huzursuzluk çıkarmaya bayılır kadınlar da niye? En salak kadın bile bunu yapmaz. Onu huzursuz eden şey ortadan kalkmadıkça ne dil dökersen dök. Anlık huzur yakalarsın ancak. Anlatma. Ondan beklediğin gibi sen de onun gibi ol. Sen ondan senin gibi olmasını bekliyorsun çünkü. Mantıklı akılcı davransın diyorsun. Ulan bu da kafaya takılır mı diyorsun. Evet takılır "niye bana bakarken biraz sinirli gibiydi?" diye bile takar kadın. Kadın hep yanlış salak amna kyym. bizi de olmayacak kufurlere siz alıştırdınız. Kadınlar neden erkeksi davranır? Çünkü tüm mal erkekler kendilerine bir askerlik arkadaşı ararlar. Kadın senin sevgiyle besleyeceğin bir çiçek. Kırılgan narin ve benzersiz güzellikte. Bakmayı bilene tabi. Çiçek kim askerdeki kaba saba pis adam kim? Tamamen özgür rahat ve eğlenceli olduğun yerin özlemi. Hep genç ergen zamanların özlemi. Çocukluğun özlemi. Çocukluğunuza doyamadan mantık akıl ilşkilerine giriyosunuz biz de sizi bişey zannediyoruz. İşte olay bu. Erkek daima annesinin oğlu bir çocuk.
    Bu kadar ters anlıyorsa illaki düzeltmekten korkacağın kadar derin bir hatan vardır ve bunu düzetmek istemeyeceğine neredeyse emindir. Eğer hala yanındaysa da o ufacık ihtimallerle sana katlanmaya devam ediyordur. SXenden ayrılmak zordur onunn için çünkü yara büyüktür. Senin onda yarattığın yara büyüktür ve senden sonra bu yara üzerine bir ilişki kurmaktan korkacaktır. Sana değil eşine bol sabırlar diliyorum. Seni sevip sevgini hissedememesi büyük acı veriyor olmalı...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme