İşte Can Bonomo'nun Eurovision Şarkısı...

Can Bonomo, Azerbaycan'da yapılacak 57. Eurovision Şarkı Yarışması'nda Türkiye'yi, ''Love me back/Sen de beni sev'' adlı İngilizce parçayla temsil edecekmiş. Şarıkının çok farklı bir tarzı ve tınısı var, umarım güzel bir ödülle döner. Buyrun şarkının videsu...

 


EUROVISION ŞARKISINA ÜNLÜLERİN YORUMLARI

Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de yapılacak 57’nci Eurovision Şarkı Yarışması’nda ülkemizi temsil edecek Can Bonomo dün akşam TRT ekranlarında görücüye çıktı.

Bonomo, yarışmada söyleyeceği ”Love me back” (Sen de beni sev) adlı şarkısını seslendirdi.


Şarkı yayınlanır yayınlanmaz twitter'dan eleştiriler de yapılmaya başlandı.


İşte ünlü isimlerin Eurovision şarkısı "Love Me Back" için yaptıkları yorumlar... 

DEMET AKALIN : Dereceye girersek ben harbi zevksizim. 

İBRAHİM TATLISES : Bu sene ülkemizi Eurovision'da temsil edecek Can Bonomo ve şarkısını destekleyin, kösteklemeyin. Ben beğendim, melodi akıcı...
Daha gitmeden genç kardeşimizin moralini bozarsak, sizce orada başarılı olabilir mi? Biliyorsunuz ki bu iş moral ile olur.

GÖKSEL : Arkadaki davulcu finalde de böyle gülerse kesin 1. oluruz :) 

MESUT YAR : Heyt, Can Bonomo dedik bildiğin Gogol Bordello çıktı! 

ÖZGE ULUSOY : Can Bonomo’yu tebrik ediyorum. Ben herşeyiyle sevdim. Şansımız bol olsun... 

GANİ MÜJDE: Can Bonomo'nun Eurovision şarkısı tamamdır. Yolu açık olsun. 

BURCU GÜNEŞ : Çok eğlenceli ve sevimli bir şarkı Eurovision şarkımız. Hayırlı uğurlu olsun. Emeği geçen herkesi tebrik ederim. 

DEMET SAĞIROĞLU : Tebrikler Can Bonomo, beklentilerimizi hiç bir zaman karşılıksız bırakmadığın için.

EKİN TÜRKMEN : Eurovision şarkısı çok güzel

MURAT DALKILIÇ : Can Bonomo- Love Me Back yolun açık olsun. Türkiye arkanda! 

BUSE TERİM : Can Bonomo senden beklenen de buydu. Ben şarkıya bayıldım. Müzik çok eğlenceli. Özellikle “hayde” kısmı, helal sana! Can Bonomo sen çok net dereceye girersin.

SELİN DEMİRATAR : Ben sevdim, hadi hayırlısı.

ARMAĞAN ÇAĞLAYAN : Eurovision şarkısı bir çocuk şarkısına benziyor ama hangisine çıkartamadım. 

YEŞİM SALKIM : Can Bonomo, yolun açık olsun. 

EMRE ALTUĞ :Can Bonomo'nun şarkısı eğlenceli bir şarkı olmuş. Başarı diliyorum.

AYŞEGÜL ALDİNÇ : Ben çok beğendim. Eğlence başlıyor. Can Bonomo'yu sevdiĞimi söylemiş miydim? 

HELİN AVŞAR :Can Bonomo ilginç olmuş. Ben beğendim.

SARP APAK : Can Bonomo'nun şarkısı güzel olmuş. Daha ne olsun o su balesi kılıklı yarışmada. Adele'ye de saygılar. Sonuçta önemli bir kas. 

SONER ARICA : Can Bonomo, yolun açık olsun. Bol şans. 

TOLGA GÜLEÇ :Dinlendikçe güzelleşen şarkı türlerinden gibi geldi bana. Gerçi Eurovision dediğin şarkı yarışması değil, menfaati olan ülke puan verir, biter.

EBRU POLAT : Can Bonomo'yu sempatik ve marjinal buluyorum. Ama Eurovision şarkımız çok sıkıcı. Sevmedim.
Annem Eurovision şarkımızı çok beğenmiş anlata anlata bitiremiyor. 2. defa dinle çok seveceksin dedi. Mutlu oldum, başarılı olur inşallah 

BÜLENT ÖZVEREN : Parça harika, ışığı harika, ilk on garanti. Bence finale kalır. Bu şarkıyla Can Bonomo’nun ne kadar doğru bir karar olduğu ortaya çıktı. Bu parçayla finalde olduğumuzu şimdiden söylemek istiyorum. Şimdiye kadar dinlediğim diğer Eurovision parçaları arasında en iyisi. 

MUAZZEZ ERSOY : Şarkıyı inanılmaz beğendim. Şarkının baskısı, tonu ahengi inanılmaz güzel. Sahnedeki ellerini kollarını kullanışı ayrı bir hava kattı. Ben Can’ın çok başarılı olacağını inanıyorum. 

SEMİHA YANKI : Ben bu işin uzmanı tabii ki değilim. Fakat şarkıyı çok beğendim. Umuyorum iyi bir koreografi ve dansçı ekibi ile sahnede olur. Can çok başarılı bir çocuk, onu ve ekibini kutluyorum. 

SERTAB ERENER :Can Bonomo’yu çok samimi içten ve rahat buldum. Bu bize yarışmada çok avantaj sağlayacak. Şarkısı da güzel. Umarım bize başarıyı getirecek.

SEZEN CUMHUR ÖNAL : Genç arkadaşımız için hayırlı olsun. Tebrik ediyorum.

0 Response to "İşte Can Bonomo'nun Eurovision Şarkısı..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme