Eğitim Fırsatım...


Neden Eğitim Fırsatım?

Bilindiği üzere dünyada ve komşu ülkelerde değişen yeni ekonomik konjonktür, e-ticaret firmalarını yoğun bir rekabet ortamına çekmekte ve bu ortam neticesinde eğitim gibi değerli bir kavram yanlış pazarlama stratejilerinin içinde anlam kargaşası yaşamaktadır. Böylesi değerli, yaşayan bir kavramı ancak kendi adı altında bir çatıda toplayabilirsiniz. Biz; bu dünya modeli üzerinde yoğunlaşıp, eğitimi sadece “eğitimfırsatım” adı altında topladık. Bu modelde sadece gerçek eğitimcilere, gerçek kurumlara, amacına ulaşan eğitim-öğretim programlarına yer var. Tabii birde bu eğitimlere sahip olmak isteyen en değerlisi sizlere…
Sizlere başarıyı elde etmeniz, değişimi yakalamanız için ihtiyacınız olan tüm kaynakları sunuyoruz. Her hafta 9 farklı kategoride 10 uzman eğitim kurumuyla bir ve daha fazla konu başlığında seçenekleriniz var.

İnovatif bir yapıyı destekleyen sitemizin ilkleri arasında; istediğiniz eğitim programını belirleme, düşüncelerinizi, eleştirilerinizi paylaşabilme özgürlüğüz var. Bize, eğitimcimize, hatta eğitim kurumuna istediğiniz puanı verebilme, paylaşımlarınızı kitlelere ulaştırabilmek sadece sizin tekelinizde. Sizi gereksiz yere sıkan mail, sms trafiğine burada yer yok. Burada sadece kazanmak var. Nasıl mı; üye olduğunuzda kazanmaya başlıyor, anketlerimizi doldurarak kazanmaya devam ediyor, arkadaşınızı getirdiğinizde kazançlarınıza bir yenisini ekliyorsunuz.

0 Response to "Eğitim Fırsatım..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme