Sustilo Hediye Çeki Kampanyamızın Çekiliş Sonucu



        Sustilo ile düzenlediğimiz kampanya sonucunda kazanan izleyicilerimi tebrik eder, Hediye çeklerinin yüklenebilmesi için gerekli Sustilo üyelik bilgilerini kontak@sustilo.com.tr adresine göndermelerini rica ederim.

Kazanan İzleyicilerim : 

  1. Sinem Badioğlu
  2. Aysel ÇINAR
  3. Serpil
 4.özlemÇAKALOĞULLARI
  5. Ertuğrul SİVRİ
  6. Hülya OYUNLU
  7. Vesile GÖKALP
  8. deniz öz
  9. Zehra DİNLER
10. Erdoğan
11. vesile sakin gökalp
12. pelin demiral
13. ŞULE AKTAŞ
14. Özlem Elmacıgil
15. nurtenturhan
16. zeynep efe
17. Pınar M.
18. tuğba suyabatmaz
19. levent us
20. tuğba bayraktar

5 Response to "Sustilo Hediye Çeki Kampanyamızın Çekiliş Sonucu"

  1. wuuu çok sevindim teşekkürler. herkese tebrikler =)

    tugba says:

    mükemmel herkes arkadasım çok sevindim ya süperrrrrrrrr susitilo süper bu blog süper yasemin süperrrrrrrrr

    tebrik ederim kazanan arkadaşlarımıda bende çok teşekkür ederim evet süper bir firma çok mutluyum böyle bir firmayı tanımaktan

    deniz öz says:

    bende kazanmışım çok teşekkürler kontak@sustilo.com.tr bu adrese mail gönderemiyorum bir hata mı var acaba

    Denizcim aynı şey bende de oldu,kontak@sustilo.com.tr adresine mail atamadım bir türlü,Sustilonun twitter ve facebook unada yazdım ama değişen bir şey olmadı.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme