5 Kişiye hediye kampanyamız çekiliş videosu ve sonuçlar...

Arkadaşlar sonunda videoya çekmeyi öğrendim ve çekilişimi videoya kaydederek açıklıyorum :)



Kazananlar :

Set 1 : Adile Altundağ
Set 2 : Deniz İpek
Set 3 : Havva Ekşi Sakallıoğlu
Set 4 : Özlem Çakaloğulları
Set 5 : Ali Bayar

 Kazananları tebrik eder, iyi seyirler dileriz. Kazananlar iletişim bölümünden mail atsın lütfen :) 

5 Response to "5 Kişiye hediye kampanyamız çekiliş videosu ve sonuçlar..."

  1. myname42 says:

    tşkrlr ben bilgilerimi gönderdim...ali bayar

    ilk kez blogtan hediye kazandım çok teşekkürler bilgilerimi gönderdim deniz ipek küçük

    hawwa says:

    çok teşekkür ediyorum.. iletişim bilgilerimi gönderdim..

    Bilgilerimi gönderdim canım.Teşekkür ederim.

    Arkadaşlar bu hafta yoğunluktan yollayamadım kusura bakmayın ama haftaiçi yollayacağım söz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme